woensdag 8 mei 2013

alvast een stukje inrichting plannen, dan lijkt het opeens veel sneller te gaan

Het lijkt soms niet al te veel op te schieten, schuren, epoxy, schuren, epoxy, etc. schilderwerk zeg maar. Maar daar lijkt het, net als eerder met de buitenkant van de romp, wel meteen een heel stuk mooier van. Veel van dat blanke hout ga ik straks overigens wel weer schilderen.



Deze week al weer wat meer aan het bouwen, constructief werk. Dan groeit de boot weer. Veel is maar weer tijdelijk, pas maken, tijdelijk plaatsen, verder pas maken, eerst weer aan de kant, kortom, veel stapjes wil het uiteindelijk een beetje netjes worden.



Deze week ben ik ook wat meer begonnen aan het inplannen van de inrichting. Dan is het meteen wel een heel ander gevoel. Ik heb al even in een bed gelegen, lekker lang, ik kan me helemaal uitrekken zonder met hoofd of voeten een schot te raken.



En ik ben bezig met de indeling van het vooronder, opslag en keuken en dergelijke. Lekker wat aan het knutselen met een kleine watervoorziening enzo. Of dat helemaal zo gaat lukken als ik wil weet ik niet, dat zal wel blijken. Het gaat in elk geval wel ergens op lijken zo.

 

1 opmerking: